Forum LARP Organized Crime Strona Główna LARP Organized Crime
forum dla graczy LARPa OC
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co nowego w mechance
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP Organized Crime Strona Główna -> Zrzędzenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bothari
Administrator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:08, 05 Gru 2006    Temat postu:

Doprecyzowalem pare rzeczy. Szczurze, przeczytaj, czy teraz lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Finnegan O'Malley
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ireland/Little Dublin

PostWysłany: Wto 16:37, 05 Gru 2006    Temat postu:

No dobrze, a jak działać bedzie szósty zmysł przy ataku bombowym?
Czy latwiej wykryć bombę? Czy zmniejsza np ilość kości obrażeń bo w ostatniej chwili dało sie nura pod stół?
Jak dzialać będzie ochroniarz z szóstym zmysłem? Czy ma szansę osłonić przynajmniej częściowo swego pracodawcę? (Może to dobry pomysł, bo inwestowac sie bedzie nie tylko w pionków wiseguyow-ochroniarzy, ale także w droższych, profesjonalnych bodyguardów-mademanów z szóstym zmysłem dodatkowo).

Trzeba się tez zastanowić jak na zamach wpływają takie akcje jak Ukrywanie się (myślę, że spoooro zmniejsza szansę upolowania celu, nawet jak ten prowadzi np. kasyno, bedące celem ataku w danym tygodniu, bo gośc sie pilnuje, czesto bywa u siebie w biurze na zapleczu itd.) czy Ochrona (większa szansa na wykrycie podejżanego goscia z teczką). Skomplikuje to trochę grę i wieksza szansa na pomyłki przy rozliczaniu akcji, ale może być ciekawie Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James Willcott
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: USA

PostWysłany: Wto 17:07, 05 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
1. W licytacjach o prase. Osoba z I miejscem moze umiescic 3 ogloszenia/artykuly w gazetach, z II miejscem 2 z III - 1.

2. Do powyzszego. Mozna artykuly dokupowac za 50$/sztuka


Powraca pytanie, czy kontrolując Prasę można wpływać na treść artykułów które podsyłają inni/MG? Byłoby to raczej logiczne, żeby takie informacje, jak artykuły o strzelaninach odpowiednio zabarwiać na korzyść/niekorzyść konkretnego gracza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bothari
Administrator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:24, 05 Gru 2006    Temat postu:

Nie, kontroli nad artykulami nie ma. Kontrolujacy prase ma bardzo wielu swoich dziennikarzy, ale nie uciszy wszystkiego co sie w gazetach pisze. Zawsze znajdzie sie pismak, ktory napisze cos nie tak ... W zamian za to proponuje wlasnie te dodatkowe artykuly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James Willcott
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: USA

PostWysłany: Wto 17:35, 05 Gru 2006    Temat postu:

Czy można go potem znaleźć i uciszyć/zastraszyć? Co np. zaowocowałoby jednorazowym bonusem do najbliższej licytacji prasy (ale oczywiście wiązałoby się z punktami brudu i możliwym przyłapaniem przez policję)?

Proponowałem już wcześniej Skale wprowadzenie akcji "Zastraszania", z tego co mi wiadomo chyba już jakieś zasady zastraszania wobec pionków stosowaliście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Finnegan O'Malley
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ireland/Little Dublin

PostWysłany: Wto 18:07, 05 Gru 2006    Temat postu:

Wiesz, nie szalałbym tak z tymi próbami ograniczenia prasy... To klimat mafijny lat 20'-30' więc niepokorne pismaki to część konwencji i nie wyeliminujesz wszystkich Wink . A wpływy na licytację to właśnie łapowki i zastraszenia. Co innego jesli MG wprowadzą jakiegoś konkretnego dziennikarza, legendę prasy... Pana Niepokornego... Wtedy proszę, wolna droga zeby z nim odbyc rozmowę... Poważną rozmowę... Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bothari
Administrator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:11, 05 Gru 2006    Temat postu:

Szosty Zmysl bedzie dzialal zawsze, ochroniarz w zalerznosci od skutkow poprzednich testow. Zoskoczony ochroniarz nie zadziala, taki ktory wie co sie dzieje - zadziala. CZyli bedzie teraz sens brania ochroniarzy mademan z ochroniarzem i szostym zmyslem na 1. Wiecej na temat mechaniki tych akcji nie powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aharon
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:13, 05 Gru 2006    Temat postu:

Artykuły w formie zaproponowanej - nie podoba mi się. Zbyt bardzo będzie widać, co kto przepycha i ile przepycha. A wszyscy doskonale wiemy, że gracze wezmą to do siebie, nawet jeśli ich postacie nie powinny się w tym zorientować Wink
Nie sprawdzi się mechanicznie i w efekcie uzyskamy tyle, że ogłoszenia umieszczone w gazecie nie będą przez nikogo traktowane poważnie (ja na pewno bym nie brał wiedząc, że na 7 ogłoszeń 6 jest najpewniej napisanych przez inne rodziny i stanowi ich ściemy Wink ).

Reklama w gazetach - rzeczywiście nie jest opłacalna w stosunku do wydania wpływu na kontrolę dzielnicy. Skończy się na tym, że ludzie będą kontrolować dzielnice i reklama się nie opłaci. Sugerowałbym jakąś inną wersję. Nie podoba mi się również rozróżnienie lokali na te które można reklamować i na te, których nie można. Bardzo szybko wszystkie lokale dorobią się legalnego szyldu jeśli to okaże się opłacalne Razz

Bombiarz - póki nie ma mechaniki to się nie wypowiadam nic więcej.

Zamach bombowy - chciałbym poznać szacunkowe wartości szansy popełnienia samobójstwa. Nie widzę powodu dla którego nie można w ten sposób atakować osób, skoro to jest w klimacie i było praktykowane. Jak na razie rozumiem, że dobry bombiarz to taki z bebechem 6, co całkowicie wyrzuca ten pomysł poza mój wizerunek fluffu Razz

Otrucie - chciałbym bliżej poznać definicję 'bardzo trudne'.

Psy - sugerowałbym doczytać i zauważyć bezsens akcji zatrucia psa w świetle tego co się napisało (akcja dokonywana jako włam, czyli na +2 Razz ). Proszę również o wyjaśnienie kwestii wielu psów. Pytanie również jak działa pies przydzielony do osoby (na osobie AFAIR włamu nie dokonujemy Wink ). Czy psami trzeba zarządzać lub je przekwalifikowywać? Wink


Co do veta - vetuje wszystkie nie do końca wyjaśnione kwestie z automatu, więc radziłbym poczekać z umieszczaniem ankiety.
Poważnie mówie.

P.S. Akcja Bykom Stop cały czas działa :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James Willcott
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: USA

PostWysłany: Wto 21:14, 05 Gru 2006    Temat postu:

Szczur napisał:

Nie sprawdzi się mechanicznie i w efekcie uzyskamy tyle, że ogłoszenia umieszczone w gazecie nie będą przez nikogo traktowane poważnie (ja na pewno bym nie brał wiedząc, że na 7 ogłoszeń 6 jest najpewniej napisanych przez inne rodziny i stanowi ich ściemy Wink ).

Chyba, że ilość artykułów będzie większa. Ale to oznacza, że albo MG będą musieli się postarać i produkować przynajmniej drugie tyle (6 artykułów) na tydzień, albo rzeczywiście powstanie Harshfield News i artykuły w neutralnym tonie pisać będą gracze.

Cytat:
Nie podoba mi się również rozróżnienie lokali na te które można reklamować i na te, których nie można. Bardzo szybko wszystkie lokale dorobią się legalnego szyldu jeśli to okaże się opłacalne Razz

Ja bym założył, że wszystkie lokale majś jakąś przykrywkę, którą mozna reklamować. Chyba, że kwestię posiadania lub nie przykrywki chcecie ująć w mechanikę. Pytanie, po co komplikować tą kwestię.

Cytat:
Psy - sugerowałbym doczytać i zauważyć bezsens akcji zatrucia psa w świetle tego co się napisało (akcja dokonywana jako włam, czyli na +2 Razz ). Proszę również o wyjaśnienie kwestii wielu psów. Pytanie również jak działa pies przydzielony do osoby (na osobie AFAIR włamu nie dokonujemy Wink ). Czy psami trzeba zarządzać lub je przekwalifikowywać? Wink


Ja psy proponowałbym zrobić jak najprościej.
Maksymalnie dwa psy na lokal, trudność włamu wzrasta 1 za sztukę.

Maksymalnie 1 pies na osobę. Jaja postaci wzrastają o 1 (do maks 6).
Poza tym, pies ma 2 Bebechów, 6 Jaj i atakuje z Łapą 1 w czasie walki (z racji braku broni)

Zakładam, że pies nie wykryje zasadzki (nie rozpozna, czy dany człowiek ma pod płaszczem luparę czy nie) lecz zareaguje najszybciej i da atakowanemu czas. Plus, Jaja odpowiadają za odwagę - z psem człowiek czuje się pewniej Smile Akcję Rabunku (wymagającą Jaj) można wykonywać z psem - nie chciał bym być sklepikarzem, któremu grozi właściciel szczerzącego zęby dobermana Smile

Plus, ograniczenie fabularne - psa ze sobą mogą mieć tylko gracze (rasowy pies obronny oznaką statusu). Psa nie da się zabrać na wszystkie akcje, które wymagają samochodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bothari
Administrator



Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:45, 05 Gru 2006    Temat postu:

Po namysle psy odrzucam.

Nie bede ujawnial bardziej szczegolowo akcji trucicielstwa i zamachow bombowych.

Co do atakow bombowych na osobe, chodzi o to, ze osobie nie podlozysz w torbie bomby. Ale mozesz podlozyc w lokalu w ktorym bywa w czasie gdy tam jest. Jest to atak bombowy na lokal/samochod, z zalozeniem, ze dana osoba ma znajdowac sie w srodku.

Lokale legalne nie beda zajmowaly miejsca napewno. A walka o wolne miejsca w dzilnicach najlepszych zacznie sie juz w krotce ...

Jezeli nie zaproponowana przez nas forma z artykulami, to zadnej innej nie bedzie, bo nie bedziemy wysylac artykulow do korekty komus kto kontroluje prase iczekac potem na odpowiedz. Przeliczenie i tak jest wystarczajaco skomplikowane. Albo biezecie co jest, albo nie dostajecie w tej materii nic.

To ze lokale dorobia sie legalnego szyldu jest wiecej niz pewne. Chodzilo mi tam o forme reklamy, a nie co mozna, a co nie. Chodzi mi o to, zeby nikt nie mowil, ze reklamuje nowa wspaniala irlandzka whisky, bo to nie przejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James Willcott
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: USA

PostWysłany: Wto 22:51, 05 Gru 2006    Temat postu:

Bothari napisał:
Po namysle psy odrzucam.

Uchylając rąbka tajemnicy - pomysł z psami padł ode mnie, i miał stanowić element kolorytu ("to jest ten Żyd, co ma dwa groźne dobermany, nikogo na dwa metry do niego nie dopuszczają") a przy okazji jakieś tam korzyści mechaniczne (dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniami).
Bardzo się zdziwiłem, że trafił jako propozycja zasad tutaj na forum:-)


Cytat:
Co do atakow bombowych na osobe, chodzi o to, ze osobie nie podlozysz w torbie bomby. Ale mozesz podlozyc w lokalu w ktorym bywa w czasie gdy tam jest. Jest to atak bombowy na lokal/samochod, z zalozeniem, ze dana osoba ma znajdowac sie w srodku.

Brzmi w miare sensownie.

Cytat:
Lokale legalne nie beda zajmowaly miejsca napewno. A walka o wolne miejsca w dzilnicach najlepszych zacznie sie juz w krotce ...

J/w; inaczej za ciasno się zrobi.

Cytat:
Jezeli nie zaproponowana przez nas forma z artykulami, to zadnej innej nie bedzie, bo nie bedziemy wysylac artykulow do korekty komus kto kontroluje prase iczekac potem na odpowiedz. Przeliczenie i tak jest wystarczajaco skomplikowane. Albo biezecie co jest, albo nie dostajecie w tej materii nic.

To już może bez zmian, zostawić tak jak jest. Kto będzie chciał, i tak plotkę napisze.

Cytat:
To ze lokale dorobia sie legalnego szyldu jest wiecej niz pewne. Chodzilo mi tam o forme reklamy, a nie co mozna, a co nie. Chodzi mi o to, zeby nikt nie mowil, ze reklamuje nowa wspaniala irlandzka whisky, bo to nie przejdzie.

Ok, brzmi rozsądnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez James Willcott dnia Wto 23:14, 05 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aharon
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:10, 05 Gru 2006    Temat postu:

Artykuły - doprowadzisz do zupełnego lekceważenia tego co jest w gazecie, bo będzie wypchana tylko propagandą rodzin (a przynajmniej większościowo). Wolę osobiście stan obecny.

Sorry, ale bez definicji 'bardzo trudne' (gdzie jak wynikło już mamy rozbieżne zdania do tego typu terminów) to ja nie przełknę nowinek. Zwlaszcza w momencie jeśli się okaże, że to bardzo trudne jednak nie przewidzi ataku 10 pionkami z trucizną Wink
To samo odnosi się do zamachu bombowego.

Ataki bombowe na samochody bywały dość skuteczne dla osób przebywających w środku w tym okresie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Martin
Mademan



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sycylia

PostWysłany: Wto 23:17, 05 Gru 2006    Temat postu:

tak, szczegolnie ze wiekszosc samochodow posiadala kierowcow ... chcialbm zobaczyc mine gracza ktory zginol w samochodzie , do ktorego pod nosem szofera doczepiono bombe ....

a co do bomb, trucizn , zmasowanych atakow pionkow, moze odrazu wystrzelajcie sie na LARPie ? bedzie wiecej frajdy... poturlacie kostki...

gmowie prosili o historie, napisalem, moze krotka, ale wysililem sie i poswiecilem chwile... ale gdy widze wasze wymogi co do mechaniki to widze ze jak Słoniu musze w wolnej chwili zrobic kilka postaci, bo macie zaciecie do wycinki ludzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alexander Cali
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Włochy

PostWysłany: Wto 23:21, 05 Gru 2006    Temat postu:

Bombom mowimy stanowcze nie. Trucicielom mowimy nie. Hanba i wstyd tym ktorzy chowaja sie zamiast stanac otwarcie do walki. Nie wiem czy jest cos mniej klimatycznego niz wytrucie wiezienia, czy wysadzenie samochodu.

C.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James Willcott
Mademan



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: USA

PostWysłany: Wto 23:28, 05 Gru 2006    Temat postu:

Martin, chodzi o to, żeby mechanika nie umożliwiała przegieć. Jeśli nagle się okaże, że trucicielstwo jest najpewniejszym sposobem zabicia kogoś, mimo małej szansy powodzenia, to wystarczy, że ktoś wpadnie na to, by wysłać 30 pionków z fiolkami i statystyka zrobi swoje.

A co do śmiertelności - czasy prohibicji były brutalne, trup ścielił się gęsto. Choć nikt nie stosował trucicielstwa na szeroką skalę, i to warto w mechanice uwzględnić.

(ja osobiście proponowałbym podnieść ST o 1 dla wszystkich czynności, wszystkim trucicielom za każdą kolejną osobę, która próbuje otruć dany cel w tej samej turze)

Cytat:
tak, szczegolnie ze wiekszosc samochodow posiadala kierowcow ... chcialbm zobaczyc mine gracza ktory zginol w samochodzie , do ktorego pod nosem szofera doczepiono bombe ....

Proste, przekupili go Smile (podstawa wielu zamachów mafijnych) Poza tym szofer nie może stać 24 godziny na dobę przy samochodzie i go pilnować, prawda? Myślę, że takie kwestie MG uwzględnili w swej mechanice zamachów bombowych (które miały miejsce w czasach prohibicji).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez James Willcott dnia Wto 23:36, 05 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP Organized Crime Strona Główna -> Zrzędzenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin