|
LARP Organized Crime forum dla graczy LARPa OC
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LARPOC
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aharon
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:41, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Legalne interesy przynosza staly dochod w wysokosci 5% inwestycji tygodniowo. Generuja tez wplyw. Za kazde 200$ inwestycji interes generuje tyle wplywu ile wynosi wplyw dziel;nicy w ktorej sie znajduje. Interes musi byc zarzadzany, ale nie prowadzony! Jezeli zarzadzajaca nim osoba ma biznesmen to dostaje dodatkowe poz umiejetnosci % dochodu (Czyli z biznesmenem na 2 lokal produkuje 7% kosztow inwestycyjnych tygodniowo dochodu) |
Do sklaryfikowania:
- zajmowanie miejsca w dzielnicy (rozumiem, że tak)
- minimalna/maksymalna inwestycja (pierwsze ważne jeśli zajmują miejsce)
- możliwość 'uszkodzenia' przez konkurencję (rozumiem, że jak każdy lokal)
Wychodzą nieopłacalnie w stosunku do nielegalnych biznesów (max. 8% stopy zwrotu w stosunku do 25-50% zwrotu lokali nielegalnych) ale nas akurat fabularnie satysfakcjonuje
Cytat: | Kazde podbicie dodaje dodatkowa kostke dochodu, lub dodatkowy 1% dochodu. |
Nieopłacalne ekonomicznie (3 wpływu -> ~10$), ale ładne fabularnie. Też mi pasuje
----
Co do nowych umiejętności - sugerowałbym umieścić zasadę, które umiejętności (np. Brutalny, Strzelec, Snajper, Zabójczy) można wymienić na nową umiejętność bojową, jeśli komuś by nagle zamachy bombowe bardziej podchodziły do koncepcji postaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Mademan
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sycylia
|
Wysłany: Wto 11:45, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ten bobiarz o przykra sprawa
jesli jakas szanowna rodzina nie straci czlonka w trakcie gry, nie bedzie miala takiego speca .. poza tym mysle ze to powinien byc skill NPC only, niech znajdzie sie pionek, mademan, za ladne pieniadze i dziala pod obstawa
no i boje sie ze dajac graczom petarde wielu pomysli gdzie ja podlozyc, a nie czy jest potrzebna ale to czas pokaze, takie jest moje zdanie
ps. fajnie ze pojawia sie legal biznes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ginny
Mademan
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:50, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Bombiarz - pomysł dobry, chociaż gracze którzy tworzyli wczesniej postacie są tu do tyłu - ale to dotyczy każdej nowej umiejętności. Umiejętność fajna - Irlandia ma tu tradycje;)
Tutaj tylko trzeba zachować umiar. Dyskusja o podkładaniu ładunków pojawiła się na nowo po akcji w szpitalu i w ramach pomysłów na usuwanie innych postaci. Większosc ludzi przyzwyczajona jest do prasowej propagandy skuteczności zamachów IRA w latach 70-90. W rzeczywistości duża część zamachów - zwłaszcza we wcześniejszych latach była umiarkowaniu skuteczna a jesli były już ofiary to raczej ranne niż martwe. To jeszcze nie czasy sprytnych pułapek Teda Kaczyńskiego. Bomby w paczkach częsciej były podrzucane nie wysyłane pocztą - lubiły wybuchać w niewłasciwym momencie. Również podczas konstrukcji. Więc co ta umiejętność właściwie ma dawać? Umiejętność konstrukcji? Podkładanie? Rozpozananie - np: jesli ktoś ma tę umiejętność większa szansa, że zauważy że te kosze na śmieci stoją tak jakby on właśnie je ustawił?
Co do zamiany umiejętności... niby ok, ale są ludzie którzy nie brali żadnej bojowej umiejętnosci bo nie pasowały im klimatem - a bombiarza może by wzięli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
David
Mademan
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:13, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim proponuję by umiejętność Bombiarz nie dawała dodatkową kostkę a dopiero co umożliwiała zabawy z ładunkami wybuchowymi bez zbędnego zagrożenia dla własnego życia.
Czyniłoby to bomby wystarczający skrajnym środkiem perswazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bothari
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:22, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ale osoby ktore juz maja postacie maja i PDki. Pierwszy poziom umiejetnosci kosztuje tylko 3 PD, nie widze tu problemu. Do tego mozecie zalozyc, ze po kazdym LARPie dostaniecie minimum po 2 PDki. , czyli mozna wziasc bombiarza na kreske . A jezeli ktos nie przychodzi na LARPy, to sam jest sobie winien :p
Bombiarz dostawal by kostke przy aktach podkladania, wykrywania i budowania ladunkow.
Interesy legalne nie zajmuja miejsca. Max inwestycja proponuje 400$. Brak minimum, ale przy mniej niz 50$ nie produkuje wplywu. Specjalnie sa nieekonomiczne.
Wprowadzam tez kilka poprawek kosmetycznych i jeszcze kilka opcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Finnegan O'Malley
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ireland/Little Dublin
|
Wysłany: Wto 13:54, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Może niech do wyboru (przy deklaracji wysadzania) zmniejsza czas wysadzenia lokalu w powietrze, albo dodaje kostkę...
Bo rozumiem, że nie mówimy o: superprecyzyjnym wymierzaniu czasu detonacji w rodzaju "...i kiedy ich boss bedzie wychodził z toalety o 11.47, oczywiście biorąc poprawkę na rożnice czasu między Wschodnim a Zachodnim Wybrzeżem..." Zapalniki czasowe to wtedy raczej ostro zawodne były i zamach na człowieka raczej odpada. Samochodu bosa raczej sie pilnuje, jada w znajomych restauracjach, trzebaby cały kwartał w powietrze wysadzić... A wybuch bomby wniesionej w torbie i ustawionej na podłodze to dębowa noga od stołu potrafiła złagodzić, jak wyszło w zamachu na pana Adolfa. A przecież wtedy zdecydowanie lepsze ładunki były.
Co do legalnych biznesów, to niech miejsce zajmują, i tak jest go od diabła w dzielnicach. A wtedy to może jeszcze sie targi i walki o działki budowlane rozpoczną, jak miejsca zacznie brakować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Finnegan O'Malley dnia Wto 14:03, 05 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ginny
Mademan
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:03, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Bothari napisał: | Ale osoby ktore juz maja postacie maja i PDki. Pierwszy poziom umiejetnosci kosztuje tylko 3 PD, nie widze tu problemu. Do tego mozecie zalozyc, ze po kazdym LARPie dostaniecie minimum po 2 PDki. , czyli mozna wziasc bombiarza na kreske . A jezeli ktos nie przychodzi na LARPy, to sam jest sobie winien :p
Bombiarz dostawal by kostke przy aktach podkladania, wykrywania i budowania ladunkow. |
Masz rację, nie pomyślałam o tym;)
Byłabym jednak za tym abyście dokładnie wyjaśnili metodę działania ładunków, sposobów podkładania i ich siłę - najlepiej zanim dopuścicie umiejętność do gry.
Trochę boję się kolejnej fali rozważań - jaki materiał wybuchowy ma jaką siłę rażenia, czy istniałaby realna szansa na to, że ładunek wybuchnie akurat wtedy kiedy powinien... Obawiam się, że sama bym się w taką dyskusję włączyła. Bo o ile dyskutowanie o tym ile kto ma wpływu, pieniędzy i jakie są tego efekty może jeszcze odbywać się w normalnej atmosferze. Jeśli poginą kolejne postacie może być gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bothari
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:07, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Zamachy beda malo skuteczne na ludzi, bardziej na lokale. Ujawniac nie bedziemy. Beda mialy duze reperkusje polityczno/spoleczne (wysadzenie lokalu z klientami w srodku, to jednak co innego niz strzelanina w ktorej mafie wyzynaja sie nawzajem. Trucizny z kolei beda duzo trudniejsze do zaaplikowania niz kulka w leb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
David
Mademan
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:27, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kwestia psów -> Trzeba nimi zarządzać? Czy to tylko kwestia fortyfikowania się?
I nie sądzę by była potrzebna dodatkowa akcja "Włam(wytrucie psów)" bo psy mają po prostu podnieść stopień trudności włamu?
Kwestia reklamy a legalnych interesów -> Nieważne jak nieudolna reklama, wątpię by 20 wpływu podniosło dochody tylko o 3%. Zwłaszcza, że przejęcie całej dzielnicy to tylko ułamek ww. inwestycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:34, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Z bombiarzem w takiej formie jak teraz proponujesz nie zgadzam sie. Nie widze powodu dla ktorego mafie ktore stracily ludzi/zyskaly nowych maja miec lepiej (bo moga miec Bombiarza 3).
Trucicielstwo i zamachy bombowe przy udzieleniu tak olbrzymiej ilosci informacji mi sie nie podobaja. Chodzi o ilosc informacji.
Poprosze wiecej informacji o psach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aharon
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:35, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Powyzsze jest moje. Zapomnialem ze nie wylaczono tu opcji pisania bez logowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Finnegan O'Malley
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ireland/Little Dublin
|
Wysłany: Wto 14:37, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Uważam że z psami to mnożenie zasad. W bogatszych dzielnicach szansa wykrycia przez policję jest wieksza, wlaśnie min. dla tego, że w tamtejszych posesji i rezydencji z bazy pilnują stróże, psy itd. którzy mogą ją odpowiednio wcześniej zaalarmować. Do dodatkowej ochrony są pionki i akcja "Ochrona" na dzielnicę lub obiekt. A to czy któryś z pilnujących ma dodatkowo psa, to juz czysto fabularny klimacik. Nie komplikujmy rozgrywki, bo MG sie pogubią i rozliczenie bedzie trwalo z miesiąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James Willcott
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: USA
|
Wysłany: Wto 14:53, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Osobom, które grają już na LARPie a chciałyby być Bombiarzami/Trucicielami zawsze możnaby zaproponować zamianę innej umiejętności poziomowanej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Finnegan O'Malley
Mademan
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ireland/Little Dublin
|
Wysłany: Wto 15:06, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Moze i tak, ale może doprowadzic to do sytuacji, w ktorej "jak na poczatku było kiepsko z kasą, to "Panienka" sie przydawała, a teraz Truciciel bedzie lepszy". Nie wiem, czy wprowadzanie nowych umiejetności to taki dobry pomysł. Trzeba je bardzo uwaznie balansować. W sumie daje to głownie dwie opcje: zakładając, że konstrukcja czy podłożenie bomby to Łeb (w niektorych wypadkach Jaja lub Oczka), to Bombiarza weźmie albo osoba z duzym Łbem (żeby być megabombiarzem) albo taka, której wysoki łeb nie jest potrzebny ale chciałaby sobie od czasu do czasu cos wysadzić (przy tworzeniu nowej postaci ciut nieopłacalne, bo Łeb sie częściej przydaje a koszt taki sam, różnica dopiero przy podnoszeniu cechy/umiejętności z expów). Pomysł ciekawy, ale myslę, że nalezy uważać z nowymi skillami. Komplikacji mechaniki mówimy stanowcze: Nie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|